Потър Мания Форуми
Потър Мания
Въпроси/Отговори  Въпроси/Отговори   Търсене  Търсене   Потребители  Потребители   Потребителски групи  Потребителски групи
Регистрирайте се  ::  Вход Влезте, за да видите съобщенията си

Създайте нова тема  Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 37, 38, 39  Следваща
 Harry Potter NEWS! « Предишната тема :: Следващата тема » 
Автор Съобщение
доккайто
МнениеПуснато на: Чет Юли 14, 2011 8:34 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Потър Мания фен №1
Потър Мания фен №1

Местожителство: София

http://www.youtube.com/watch?v=WQwmedcqhJ0&feature=related
:/
МнениеПуснато на: Чет Юли 14, 2011 9:25 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Потър Мания фен №1
Потър Мания фен №1

http://herocomplex.latimes.com/2011/07/14/harry-potter-photos-daniel-radcliffe-gallery-deathly-hallows-movie-life-in-pictures-boy-who-lived/#/0
http://herocomplex.latimes.com/2011/07/01/harry-potter-emma-watson-hermione-granger-photos-through-the-years-gallery/#/0
МнениеПуснато на: Пет Юли 15, 2011 1:32 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Потър Мания фен №1
Потър Мания фен №1

http://www.mugglenet.com/app/news/show/4558
МнениеПуснато на: Пет Юли 15, 2011 10:11 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Потър Мания фен №1
Потър Мания фен №1

http://snitchseeker.com/harry-potter-news/deathly-hallows-part-2-breaks-midnight-opening-records-makes-43-5-million-in-u-s-82694/
Цитат:
Merely hours after the release of Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 in theatres and IMAX across the globe, and the finale already shattered box office records. The last Harry Potter film broke the midnight opening records, taking in $43.5 million alone in the U.S. and Canada, and $126 million globally from Thursday evening's showings.

Досега рекордът се държеше от "Eclipse"с 30 млн. . ( :
П.С.
http://snitchseeker.com/harry-potter-news/dan-radcliffe-rupert-grint-emma-watson-tom-felton-if-they-werent-in-harry-potter-82679/
Цитат:
Rupert Grint: "I don't know. It's quite a scary thought. I saw recently, they put on one of the DVDs, footage from our screen tests when we were first kind of auditioning. In one of them, there was a test with Emma and Dan with a different Ron, another kid who was auditioning at the same time. That was very weird to see that, because he was good. I probably would have picked him.

МнениеПуснато на: Пет Юли 15, 2011 10:48 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Потър Мания фен №1
Потър Мания фен №1

http://www.slate.com/id/2299131/
: D
MUGGLE... SPOILER ALERT!!
Цитат:
JG: Yes I was surprised by Hermione's romance with the ginger Weasley as well. Also surprising: how many gingers there were in this movie! Another question: are they all related to Ron?
That was confusing.

JS: Ron did seem especially bummed that a fellow red-head had fallen in one of those big battles.
Another surprise: Harry did not seem to be enrolled in Hogwarts in this movie. Had he matriculated elsewhere? Been kicked out for dropping 'shrooms from the Forbidden Forest?

Цитат:
I was also weirded out by how well the rest of the bunch took the mass deaths of their classmates.
I saw maybe one girl besides Ron shed a tear
but otherwise
it was a massive so what.

JS: Great point.
Although tears seem pretty precious in this universe (cf. Snape's tears) so maybe you don't shed them lightly?

Цитат:
JS: Ha! Very true. I loved that the all-important diadem was hidden in ... the school storage closet.
Voldemort will never dare to look for it there! It's so *dusty*!

Цитат:
Which brings us to the very end of the movie.
What did you make of that flash forward coda?

JG: I did not enjoy it! Except as fodder for mocking. We go forward 19 years and see Harry (the makeup artists did a crap job of making him look middle-aged) with a dowdy wife, as well as the married Hermione and Ron, all at the Kings Cross train station preparing their kids to go off to Hogwarts.
After the triumphant ending—in which Harry decides that absolute power corrupts absolutely and tosses the wand in a chasm—seeing our trio as boring mums and dads was a let down.
Also: Hogwarts was a death trap!
Why are they so excited to send their kids to potential doom!

Цитат:
JS: And yeah, Harry's gf did not age well. So frumpy. Dude who saved the world could pull a better chick, IMHO. Though maybe she's great—this installment gave her almost no lines to work with, and just one stolen kiss.

Земииии.

П.С. http://www.nextmovie.com/wp-content/uploads/2011/07/harrypotter-thenandnow-4-logo.jpg
МнениеПуснато на: Съб Юли 16, 2011 9:33 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Потър Мания фен №1
Потър Мания фен №1

За Pottermore:
Цитат:
It all starts with your registration. You fill out some information to begin, and the next page will tell you if you are indeed magical. It will then let you choose from 5 different usernames. They don’t allow you to make up your own username for child safety reasons. You then get sorted into your house by some dirty old hat. There is a large pool of questions that Rowling, herself, wrote, that will determine your house. Once you are sorted into either Gryffindor, Ravenclaw, Hufflepuff, or Slytherin, you will get a good page or two of brand new information about the history of your house.

Цитат:
As you read, you “discover” new content. We got a sneak-peek at the history of Uncle Vernon and Aunt Petunia. The page that we saw explained how they were named, and also how they met and fell in love, etc. We also saw a bit of background on Professor McGonagall, which involved a somewhat tragic childhood and a Muggle…

Цитат:
“It is not an encyclopedia, although much of the content is encyclopedic in nature.” It will be launched in English, French, Italian, German, and Spanish, with Japanese soon to come. It will begin a beta phase on July 31st to a lucky one million, and the official launch will be in October. Harry Potter and the Sorcerer’s Stone will be the only book available in October, with Chamber of Secrets to come early 2012. You can enter your email on www.pottermore.com to receive updates and learn how to qualify for beta testing.

П.С. http://www.thewrap.com/movies/article/final-harry-potter-shatters-midnight-box-office-record-435m-haul-29128
И продължаваме с рекордите! ^^
МнениеПуснато на: Нед Юли 17, 2011 10:57 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Потър Мания фен №1
Потър Мания фен №1

http://blogs.indiewire.com/thompsononhollywood/2011/07/17/weekend_box_office_harry_potter_8_beats_the_dark_knights_opening_weekend_re/
Цитат:
the biggest domestic opening of all-time at $168.55 million, ripping the wings off of Dark Knight’s $158.4 million – a record the Christopher Nolan Batman film has held over the past three years

^^
МнениеПуснато на: Вто Юли 19, 2011 8:44 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Потър Мания фен №1
Потър Мания фен №1

Отказвам се от модераторството. Мишо да се оправя (или да си го вкара отзад, пука ми). Ще си заключа темата и ще си я пратя в архива - някой ако му се занимава, да си прави нова. Плюс това не виждам вече смисъл да вися в тоя форум, който се напълни с всякакви хора, които не харесвам, всякакви използвачи, предатели и т.н. и просто си изгуби чара. даже ще помоля Алекс да ме банне за постоянно, за да не мога в някой момент да се върна от сантиментални чувства.
МнениеПуснато на: Нед Юли 24, 2011 9:58 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Suomalainen

Местожителство: Helsinki, Finland

това че се отказваш от модераторството не означава че темата си отива с теб.
Could end in burning flames or paradise

_'Cause we're young and we're reckless
_____We'll take this way too far
______It'll leave you breathless
________Or with a nasty scar

______Got a long list of ex-lovers
_______They'll tell you I'm insane
____But I've got a blank space, baby
_______And I'll write your name
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
доккайто
МнениеПуснато на: Пон Юли 25, 2011 12:17 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Потър Мания фен №1
Потър Мания фен №1

Съжалявам, но както съм си посочил във втория пост от тази тема - тази тема е моя. Аз я създадох, за да ме улесни да пускам новини. Даже ще цитирам -
Цитат:
Едно уточнение - това си е моя тема, така да се каже, която ще си я ъпдейтвам редовно с новини. Всеки, който намери новина, която съм пропуснал, защото съм забравил да пиша в моята тема, или съм пропуснал да добавя, не е задължен да го прави в тази тема. В смисъл можете да си пускате своите теми отделно, просто на мен ми писна да пускам нови теми отново и отново.

Казах го в началото. Ако искате, можете да отделите всяка не-мое мнение (/новина) и да го сложите в нова тема, но повтарям - не съм я създал, за да може някой след това да я си вземе, без аз да съм във форума.
Или си присвоявате всичко, създадено от другите, за вас, както добра тоталитарна система?
МнениеПуснато на: Пон Юли 25, 2011 12:22 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Suomalainen

а защо, аджаба, трябва да се пускат постоянно нови теми, вместо всички като добри деца да ги пускат в една? или понеже сме егоисти, всеки трябва да си пуска негова си тема, без другите да имат право да пишат в тях? ;д

Върнете се в началото
He-Who-Must-Not-Be-Named
МнениеПуснато на: Пон Юли 25, 2011 12:24 am    Заглавие: Отговорете с цитат

I do believe in Nargles

Местожителство: Царство Таратория

Алекс, заключи тази тема и пусни друга такава.
Алекс Малфой
МнениеПуснато на: Пон Юли 25, 2011 12:31 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Suomalainen

благодаря че ми каза какво да правя и че се намеси в спор, който не те засяга.

Върнете се в началото
He-Who-Must-Not-Be-Named
МнениеПуснато на: Пон Юли 25, 2011 12:36 am    Заглавие: Отговорете с цитат

I do believe in Nargles

Местожителство: Царство Таратория

Просто не виждам защо изобщо трябва да започваш такъв спор.
Остави го доки да си прави спагетите и пусни нова тема, защото наистина е полезна и хубава.

А и да не го направиш няма да е чак толкова страшно, защото кратките новини бяха преди всички снимки и кадри от филмите, а вече... ще са по-малко.
доккайто
МнениеПуснато на: Пон Юли 25, 2011 12:38 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Потър Мания фен №1
Потър Мания фен №1

+1
Но темата си остава моя - мога да бъда егоистичен, дете или там тъп, ала не съм я правил, за да може след като си тръгна, други да я използват. Идеята си е моя, давам ви я - въпреки, че отделните теми не са толкова зле като идея (даже ще по-добре така за големите новини, а за малките да се направи нова голяма тема), но трудът си е мой и искам поне той да бъде локнат и запазен. (плюс това имам това право)
Създайте нова тема  Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 37, 38, 39  Следваща Страница 38 от 39

Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

Template by Dustin Baccetti; Translation by: Boby Dimitrov